Očigledno je da društvena mreža Marka Zuckerberga i dalje raste, ali Twitter ima prednost u promovisanju sadržaja vesti - posebno kada su u pitanju mobilne platforme.
Prema istraživanju kompanije ComScore, Twitter korisnici sadržaje sajta više prate na mobilnim telefonima od Facebook korisnika.
Naravno, broj onih koji koriste Facebook je i dalje zapanjujući. Više od 800 miliona korisnika Facebook je pridobio uglavnom putem osvajanja novih tržišta. Na drugoj strani nalazi se Twitter sa svojih 200 miliona prijavljenih korisnika. Međutim, samo mali deo njih je zaista aktivan.
U poslednje vreme čini se da Facebook korisnicima počinje da smeta - interfejs i funkcije su postali previše komplikovani, potrebno je više angažovanja i više vremena kako bi se odradio veći broj akcija.
To sve, naravno, ide u korist Twittera koji jeste manji ali donosi sadržaj na lakši način.
Facebook i dalje ostaje dobar izvor informacija, kada su u pitanju pojedinačne vesti. Ali on podstiče takozvani "fly-by", što znači da se posetioci neće zadržavati na sajtu koji su posetili. Nasuprot tome, nalaze se tweetovi i retweetovi. Oni dolaze uglavnom od ljudi koji su odlučili da prate specifičan subjekt, medij ili individuu. Stoga je upućivanje na sadržaj kod Twittera mnogo oštrije ciljano nego ono impulsivno "throw-on-my-Facebook-wall" kod Facebooka.
Drugi ključni element koji ide u korist Twittera jeste mobilni faktor. Prema studiji koju je ComScore sproveo preko 13.5% Twitteraša su oni koji koriste mobilne platforme.
Budući da tržište mobilnih uređaja i tableta ubrzano raste neposrednost i jednostavnost Twittera može mu doneti ključnu prednost nad Facebookom u budućnosti.
No comments:
Post a Comment