Google+ je napravio finalni korak u nastojanju da postane glavni rival Facebooku - lansirao je Google+ Pages, koje kompanijama, brendovima, proizvodima, grupama i svima ostalima omogućuju da se pozicioniraju na ovom servisu.
Ova usluga ima dosta sličnosti sa Facebook Pages, sa velikom razlikom što je Google+ Pages duboko implementiran u Google sistem pretrage.
Do sada, otvaranje Google+ profila bilo je omogućeno samo običnim korisnicima koji su se međusobno povezivali, ali sada će svi moći da koriste ovaj servis - od malih kompanija do velikih brendova.
Ukoliko ste već imali iskustva sa kreiranjem Google+ profila, opcije koje Pages nude neće vam biti strane. Poslovni korisnici će moći da koriste opciju Circles kako bi različite inofrmacije spojili sa različitim grupama. Preko Hangouts opcije postoji i mogućnost organizovanja videochata između maksimalno devet korisnika.
Naravno, tu je integracija sa search opcijama. Već godinama, Google Search korisnicima omogućuje kreiranje naprednijih pretraga korišćenjem "+" znaka ispred traženog termina. Funkcija je potom uklonjena, a sada se vraća na velika vrata.
Ukoliko korisnik ukuca "+" ispred imena brenda koji traži nudi im se opcija da dodaju brend u svoj Google+ Circle. Ukoliko ukucate +Android ili +Samsung automatski će biti omogućeno praćenje stranica (Pages) ovih brendova, pod uslovom da oni postoje. Ovaj servis nosi ime Direct Connect.
Prema informacijama koje kompanija ima, Google+ profile do sada je otvorilo preko 40 miliona korisnika, a na njih je ubačeno preko 3.4 milijarde fotografija i servis svakodnevno raste.
No comments:
Post a Comment