March 16, 2012

Kako da produžite život svojih tweet-ova


Ono što postavite na Twitter ne mora da traje svega nekoliko minuta, ili dok ne bude pretrpano ostalim tweetovima, posebno ako ste napisali nešto bitno.

Tweet-ove sada možete ugrađivati, filtrirati, dodeljivati - jednostavno možete upravljati njima. Njihovu vrednost ne treba zanemariti jer su dobar deo marketinga onoga što želite da kažete.

Evo nekoliko načina kako da produžite život tih 140 karaktera koliko vam tweet-ovi omogućuju.

1. Ugradite (embed) tweet

Twitter vam omogućava da svaki tweet bukvalno zgrabite i ugradite ga u bilo koji sajt, što mu daje novu interaktivnost i produžava trajanje.

Embedovanje je lako - odaberite tweet koji želite da ugradite na sajt i kliknite na opciju "details". Ovo će vas odvesti na stranicu sa kodom tweet-a, koji ugrađujete u sajt koristeći HTML.

2. Filtrirajte tweet-ove

Kada ste aktivni na društvenim mrežama, osluškujete informacije koje dopiru do vas i filtrirate one koje su bitne. Isto je i sa tweet-ovima koje gledate iz drugog ugla - umesto da pustite da ispare probajte da na na njih gledate kao na informaciju koja je ponuđena. Da li je to nešto što biste želeli da pogledate, podelite sa drugima i slično.

Posmatrajte tweet kao e-mail. Informacija za koju se odlučite da podelite sa drugima predstavljaće vas u dobrom ili lošem svetlu.

3. Tempirajte tweet-ove

Potrošili ste dosta vremena da osmislite dobar tweet (recimo u marketinške svrhe), ali da li ste sigurni da su ga svi koji vas prate videli?

Tempiranje vremena postavljanja tweet-ova je način da budete sigurni da je bitan sadržaj koji želite da podelite sa drugima do njih i stigao. Prema istraživanjima, najbolje vreme za postavljanje tweet-ova je oko 17h , dok je najbolji period za CTR (click through rate) oko podneva ili oko 18h.

4. Analizirajte tweet-ove

Tweet je mnogo više od mikrobloga. To je poruka koja putuje društvenim mrežama, koju možete pratiti i učiti iz nje. Ukoliko se tweet "primi" poruka koju šaljete može imati veliki uticaj, a svedoci smo toga poslednjih godina.


Tweet-ovanje se vrši u realnom vremenu (u trenutku), ali to ne znači da sam tweet mora i da umre u istom tom trenutku. Pratite šta drugi tweet-uju, poredite njihova iskustva i rezultate sa svojima i izaberite pravi način kako da ono što želite da poručite preko Twittera bude primećeno.

No comments:

Post a Comment