March 5, 2012

MySpace se vraća na velika vrata


Sećate li se Myspace-a? Do pre par godina izuzetno popularna društvena mreža gotovo da je propala kada ju je Rupert Murdoch prodao prošlog juna.

Ipak, pod novim vlasnicima - firmom Specific Media i investitorima, među kojima je i Justin Timberlake, MySpace doživljava novu renesansu. Prema poslednjim podacima, sajt je dobio više od milion novih korisnika od početka godine i sada ih ima preko 30 miliona.

Ovo je sjajan rezultat, postignut za kratko vreme. Ovakve cifre su rezultat poslovne politike i okretanja muzičkom sadržaju, na šta će se MySpace bazirati u budućnosti.

Tim Vanderhook, izvršni direktor kompanije, tvrdi da MySpace trenutno poseduje najveću besplatnu kolekciju muzike na netu - više čak i od popularnih stream portala kao što su Spotify i Deezer. MySpace ima katalog muzike koji sadrži preko 42 miliona pesama!

"MySpace gradi značajnu društvenu zabavu zasnovanu na sadržaju koji pruža, gde korisnici dele i otkrivaju muziku koju vole", ističu u ovoj kompaniji.

Veliki broj korisnika MySpace-a dolazi preko novog muzičkog plejera, ali potencijalni korisnici mogu da posete sajt i sa Facebook-a. Facebook aplikacija ovog sajta zabeležila je skok posećenosti na mesečnom nivou od gotovo milion korisnika (od sredine januara do sredine februara).

Kako MySpace muzički plejer postaje sve popularniji, korisnici uskoro neće morati ni da posećuju sam sajt, a popularnost mreže će jačati i rasti iz dana u dan.

MySpace bi uskoro u svetu muzike mogao postati ono što je YouTube u svetu video fajlova.

No comments:

Post a Comment