March 13, 2012

Zašto treba da imate LinkedIn profil?


Ono što Facebook predstavlja u društvenom povezivanju pojedinaca, LinkedIn je u poslovnom svetu. Naravno, i pojedinci bi trebalo da imaju profil na ovoj mreži kako bi se što bolje profesionalno predstavili.

LinkedIn predstavlja tačku spajanja između socijalnog i poslovnog sveta, a uvek pomaže kada prijatelje, poslovne partnere i ljude koje poznajete povežete sa poslovnim mogućnostima i marketing opcijama.

Kako se LinkedIn pozicionirao na samom vrhu, kao najbitnija poslovna društvena mreža, treba znati i kako kreirati profil na njemu a da on bude primećen, prihvaćen i integrisan u uspešnu marketing strategiju.

Evo koja su četiri osnovna razloga zašto je LinkedIn profil bitan za svakog profesionalca:

1. Obezbedite pozitivne, produktivne i "pretražive" informacije o sebi

Kada vas potencijalni klijenti, poslodavci ili poslovni partneri pretražuju na Interenetu podaci do kojih dođu obično im pomažu da odluče da li će sarađivati sa vama ili ne. Naravno, loše je ako naiđu na zastarele ili štetne informacije, ali je isto tako štetno i ako nađu premalo ili ni malo informacija.

Ovo vrlo lako možete ispraviti pravljenjem LinkedIn profila, te će se on naći među prvima pri Google pretragama.

2. Pojačajte SEO i prisustvo na webu

Optimizovan LinkedIn profil pomaže da se povežete sa klijentima koji za vas nisu ranije čuli. Stoga je potrebno da u kreiranju profila koristite što više SEO (Search Engine Optimization) ključnih reči, ali da se ipak trudite da profil deluje prirodno.

3. Opišite šta umete da radite

Imajte na umu da vaš LinkedIn profil treba da govori o tome šta umete da radite i na kom polju klijent može da vas iskoristi. Ako tražite posao, opišite kako svojim radom možete doprineti kompaniji. Ako je profil orijentisan ka klijentima, prikažite im kako vaši proizvodi mogu poboljšati njihove živote.

4. Iskažite svoju profesionalnost

Potencijalni klijenti neće vas ocenjivati samo na osnovu sadržaja profila, već i na osnovu toga kako je taj isti sadržaj predstavljen. Potrudite se da pri kreiranju profila pravilno koristite gramatiku, ne pravite pravopisne greške i pokažite da LinkedIn mrežu doživljavate kao ozbiljnu alatku.

Kao što vidite, LinkedIn profil je bitan i ako tek ulazite u poslovni svet, ali i ako već imate dobro razvijen posao. Što se bolje predstavite, potencijalni klijenti će steći bolju i pozitivnu sliku o vama.

No comments:

Post a Comment