March 9, 2012

Tweet-A-Beer! Pivce za tviteraše


Čašćavanje ortaka pićem je uvek lep gest, ali da nekome kupujete piće preko Twittera - to se ne viđa svaki dan.

Onlajn aplikacija Tweet-A-Beer mogla bi to da promeni i da čašćavanje drugih Twitter korisnika pićem postane redovna navika tviteraša.

A evo kako ova aplikacija radi. Tweet-A-Beer koristi e-commerce platformu pod nazivom Chirpify (omogućava da kupujete, prodajete ali i donirate novac) uz pomoć koje povezujete Twitter sa PayPal nalogom. Na ovaj način, brzo i bezbedno možete slati "pivski novac" u apoenima od pet dolara.

Kompanije iz Oregona (Amerika) Waggener Edstrom Worldwide i Tenfour napravile su ovu aplikaciju za šest nedelja, a evo kako oni definišu njenu svrhu:

"Cilj je bio da pomognemo ljudima da ostvare prave konekcije tako što ćemo im omogućiti da se povezuju i druže kupovinom online piva jedni drugima preko Twittera. Po nama, ovo je savršen način negovanja veze  'licem u lice', što nedostaje u druženju na društvenim mrežama", ističe Reggie Wideman ispred tvoraca aplikacije.

Korisnici su do sada već kupili 500 virtuelnih piva kako bi podstakli upoznavanje uživo, ali i da bi podržali SXSW manifestaciju, za čije se otvaranje Tweet-A-Beer i spremalo.

Aplikacija takođe omogućava da dodate svoju trenutnu lokaciju, ali i lokaciju gde želite da odete sa osobom na "po pivce".

Živeli! :)

No comments:

Post a Comment