Čašćavanje ortaka pićem je uvek lep gest, ali da nekome kupujete piće preko Twittera - to se ne viđa svaki dan.
Onlajn aplikacija Tweet-A-Beer mogla bi to da promeni i da čašćavanje drugih Twitter korisnika pićem postane redovna navika tviteraša.
A evo kako ova aplikacija radi. Tweet-A-Beer koristi e-commerce platformu pod nazivom Chirpify (omogućava da kupujete, prodajete ali i donirate novac) uz pomoć koje povezujete Twitter sa PayPal nalogom. Na ovaj način, brzo i bezbedno možete slati "pivski novac" u apoenima od pet dolara.
Kompanije iz Oregona (Amerika) Waggener Edstrom Worldwide i Tenfour napravile su ovu aplikaciju za šest nedelja, a evo kako oni definišu njenu svrhu:
"Cilj je bio da pomognemo ljudima da ostvare prave konekcije tako što ćemo im omogućiti da se povezuju i druže kupovinom online piva jedni drugima preko Twittera. Po nama, ovo je savršen način negovanja veze 'licem u lice', što nedostaje u druženju na društvenim mrežama", ističe Reggie Wideman ispred tvoraca aplikacije.
Korisnici su do sada već kupili 500 virtuelnih piva kako bi podstakli upoznavanje uživo, ali i da bi podržali SXSW manifestaciju, za čije se otvaranje Tweet-A-Beer i spremalo.
Aplikacija takođe omogućava da dodate svoju trenutnu lokaciju, ali i lokaciju gde želite da odete sa osobom na "po pivce".
Živeli! :)
No comments:
Post a Comment